Co zrobić, aby wziąć udział w drugim etapie projektu EduNav?
- Zbierz grupę uczniów, których przygotowujesz do egzaminu ósmoklasisty. Aby mogli wziąć udział w projekcie, konieczna będzie zgoda ich rodziców.
- Pobierz formularz zgłoszenia (podlinkowany formularz w pdf), wypełnij go i prześlij na adres [email protected] do 23 lutego 2024 roku.
- Po weryfikacji zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać szczegółowe informacje o dalszych krokach.
- Przygotowaliśmy 200 miejsc dla uczniów z całej Polski. Zgłoszenia będą oceniane w kolejności ich nasyłania.
Program testów startuje na początku marca i kończy się wraz z przekazaniem nam wyników egzaminu ósmoklasisty przez uczniów, którzy uczestniczyli w testach.
Narzędzie, które tworzymy w ramach projektu EduNav jest nowatorską próbą zmiany sposobu myślenia o nauczaniu matematyki.
Badania potwierdzają istnienie lęku, który blokuje rozwój. Czym jest lęk matematyczny, jakie są jego podłoża i w jaki sposób sobie z nim radzić? Pobierz i przeczytaj e-booka „Zaprzyjaźnij się z Królową, czyli jak pokonać lęk przed matematyką”, aby w pełni zrozumieć podłoże tego problemu.
Dołącz do drugiego etapu projektu EduNav i pomóż nam tworzyć matematykę jutra, która przestanie być trudna i stresująca, przestanie być „nie dla każdego”.
Dodatkowych informacji o testach platformy udziela Wojciech Majeran, lider projektu EduNav: [email protected], tel. +48 505 130 509.
Serdecznie zapraszamy i dziękujemy za poświęcony czas!
Zespół EduNav
Dlaczego Matematyka
jest ważna dla rozwoju dziecka:
- Matematyka jest niezbędna w wielu dziedzinach życia, takich jak nauka, technologia, biznes i finanse.
- Umiejętności matematyczne są niezbędne do podejmowania świadomych decyzji w życiu codziennym.
- Badania pokazują, że dzieci, które dobrze radzą sobie z matematyką, mają większy potencjał do osiągania sukcesu w szkole i w życiu
JAKA W TYM ROLA EDUNAV?
- poprawi umiejętności matematyczne dzieci w zakresie rozumienia i rozwiązywania problemów,
- sprawi, że nauka matematyki będzie przyjemna i łatwa.
Badania pokazują, że rozwiązanie problemu lęku matematycznego, natychmiastowa i konkretna informacja zwrotna dla ucznia są skuteczne w poprawie umiejętności matematycznych dzieci.
Co nowego na blogu
Nie potrafię? Bezradność ucznia na lekcji matematyki
Niemal 44% uczniów nie podejmuje samodzielnej próby pokonania problemu podczas rozwiązywania zadania matematycznego. 26% nerwy nie pozwalają się skupić i tylko 8% badanych decyduje się szukać podpowiedzi w Internecie.
Jak polepszyć pracę swojego mózgu już w 30 minut?
W czasach gdy więcej siedzimy, niż śpimy, a suplementy stały się zamiennikiem zbilansowanej diety i remedium na wszelkie zaburzenia organizmu, regularna aktywność fizyczna jest kluczem do prawidłowego funkcjonowania teraz i w przyszłości.
Nie odkładaj na później, pożegnaj prokrastynację.
Ile razy zdarzyło Ci się odłożyć wizytę u dentysty mimo pobolewającego zęba, albo kupować prezenty w Wigilię? A może masz czasem tak, że lista zadań w pracy rośnie w zawrotnym tempie, a Ty zanim rozpoczniesz działania idziesz po kawę do kawiarni na drugim końcu...